Την... Ελλάδα στα δύο χωρίζει ο νέος κύκλος του «Survivor». Το ριάλιτι επιβίωσης επιστρέφει σύντομα στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ, με δύο νέες ομάδες. Από τη μια πλευρά τους «Αθηναίους» και από την άλλη τους «Επαρχιώτες», με τον νικητή να κερδίζει το ποσό των 250 χιλ. ευρώ. Το «μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο που έχει δοθεί στην ελληνική τηλεόραση», όπως επισημαίνει το κανάλι. Η πλατφόρμα για τις αιτήσεις συμμετοχής έχει ήδη ανοίξει, ενώ κυκλοφορεί και το πρώτο τρέιλερ του νέου κύκλου του «Survivor»:
Το νέο «Survivor» βάζει Αθηναίους ενάντια σε επαρχιώτες

Μια ακόμη παραλλαγή του ριάλιτι επιβίωσης έρχεται στον ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open