Ένας ακόμη «φόρος τιμής» από την ΕΡΤ1 στον Διονύση Σαββόπουλο, απόψε. Το πρώτο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης θα μεταδώσει εκτάκτως και σε μαγνητοσκόπηση στις 19.50, τη μουσική παράσταση με τίτλο «Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα...». Ένα «θέατρο τραγουδιών», όπως σημειώνει η ΕΡΤ, που δημιούργησε ο «Νιόνιος» μαζί με την Ελένη Βιτάλη στο «Κύτταρο», πριν από 10 χρόνια.
Η μουσική παράσταση «Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα...» του Διονύση Σαββόπουλου στην ΕΡΤ1

Μια συνεργασία του «Νιόνιου» με την Ελένη Βιτάλη, στο «Κύτταρο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open