Συνεχίζεται από την κυβέρνηση το καθεστώς της αναμονής για εθνικής εμβέλειας μη ενημερωτικούς και περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά και όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο «Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών», που κατατέθηκε την περασμένη Τρίτη, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι η προθεσμία για την διαδικασία αδειοδότησης των παραπάνω ΜΜΕ αλλά και η υποχρεωτικότητα των πανελλαδικών καναλιών για μετάδοση προγράμματος σε ποιότητα HD, παρατείνεται μέχρι την 31/12/2025, από την 31/12/2024 που ισχύει τώρα. Όπως είχε γίνει και πέρσι με διάταξη (παρ. 2, άρθρο 96) στον νόμο 5079/2023.
Παράταση έως το τέλος του 2025 για ραδιοτηλεοπτικές άδειες και HD μετάδοση

Σε νομοσχέδιο που αφορά τις μεταφορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys