Ικανοποίηση στον ΣΚΑΪ για τον ενημερωτικό του τομέα, στο ξεκίνημα της σεζόν

Ικανοποίηση στον ΣΚΑΪ για τον ενημερωτικό του τομέα, στο ξεκίνημα της σεζόν
Ακολουθήστε μας στο Google news

Οι ιθύνοντες του καναλιού δηλώνουν δικαιωμένοι που τον ενίσχυσαν.

25 Νοεμβρίου 2024

Μπορεί ο ψυχαγωγικός τομέας του ΣΚΑΪ να υστερεί σημαντικά στη σεζόν που διανύουμε, καθώς μόνο το Σαββατοκυριακάτικο «The Voice» είναι ανταγωνιστικό και κατακτά πρωτιές, ωστόσο ο ενημερωτικός του τομέας φαίνεται πως τα πηγαίνει πολύ καλύτερα. Όπως αναφέρει το κανάλι, από τις 16 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου οι ενημερωτικές εκπομπές του από τις 5 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι σημείωσαν μέσο όρο 16,8% στο σύνολο, και ακολούθησαν το Mega (13,3%), ο ΑΝΤ1 (12,3%), ο Alpha (11,6%), το Star (7,9%) και το Open (7,1%). Σε αρθιμό τηλεθεατών στο μέσο λεπτό ο ΣΚΑΪ κατέγραψε 188.728 στο ίδιο διάστημα, και ακολούθησαν το Mega (149.193), ο ΑΝΤ1 (138.118), ο Alpha (130.126), το Star (88.675) και το Open (79.257).

Ο ΣΚΑΪ, ωστόσο, δεν έμεινε μόνο στα νούμερα αλλά έριξε και τα «βέλη» του σε όσους επικαλούνται και το «δυναμικό κοινό» στις μετρήσεις που παρουσιάζουν για την πρωινή ζώνη:

Το γεγονός ότι ο ΣΚΑΪ έχει αδιαμφισβήτητα την μεγαλύτερη απήχηση στην πλειοψηφία των πολιτών που θέλουν να ενημερωθούν παρακολουθώντας το πρωί και το μεσημέρι τηλεόραση, είναι και μια απάντηση σε όσους επικαλούνται για προφανείς επικοινωνιακούς λόγους το δήθεν δυναμικό κοινό (18-54), το οποίο ειδικά αυτές τις ώρες είναι υποπολλαπλάσιο του συνόλου. Για να γίνει ακόμη πιο σαφές, το κανάλι που προηγείται στις πρωινές ώρες στο αποκαλούμενο δυναμικό κοινό συγκεντρώνει μόλις 47.407 τηλεθεατές -στο μέσο λεπτό-, δεδομένου ότι οι ηλικίες 18-54 είτε ευλόγως απουσιάζουν στην μεγάλη τους πλειοψηφία από τα σπίτια τους είτε έχουν την τηλεόρασή τους κλειστή.