Ένα διεθνές φαινόμενο με προεκτάσεις και στα ΜΜΕ ερευνά το νέο επεισόδιο του «Infowar», αύριο στις 12 τα μεσάνυχτα και σε επανάληψη το ερχόμενο Σάββατο στις 8 το βράδυ, στο Attica. Πρόκειται για την «Copaganda», την προπαγάνδα της αστυνομίας η οποία, στις ΗΠΑ για παράδειγμα, δαπανά τεράστια ποσά προκειμένου να «εξαγοράσει» την εικόνα της στα media. Η εκπομπή του Άρη Χατζηστεφάνου και του Χρήστου Αβραμίδη εστιάζει στις σχέσεις της αστυνομίας με τον χώρο του θεάματος, αλλά και την διαστρέβλωση της εικόνας μας για το έργο της και την έννοια της εγκληματικότητας, από τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές.
Το φαινόμενο της «Copaganda» στο «Infowar»

Η προπαγάνδα της αστυνομίας στα media και τον κινηματογράφο, στο νέο επεισόδιο της εκπομπής του Attica.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys