Έπειτα από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, που οι δημοσιογράφοι του «μιντιακού» ρεπορτάζ ήταν στο «σκοτάδι» σε ό,τι είχε να κάνει με το ΕΣΡ, η νέα σύνθεσή του επαναφέρει, επιτέλους, τις ενημερώσεις. Η νέα πρόεδρος του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη-Δρίλια, καλεί τους διαπιστευμένους συντάκτες ΜΜΕ την ερχόμενη Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι, να παραβρεθούν στην αίθουσα «Ροδόλφος Μορώνης» της έδρας της ανεξάρτητης αρχής, στο κέντρο της Αθήνας (Αμερικής 5).
Μετά από... πολύ καιρό, ενημέρωση του ΕΣΡ προς τους δημοσιογράφους

Την ερχόμενη Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ