Την πρώτη του «μεταγραφή» από τότε που πέρασε στα χέρια του ομίλου ΣΚΑΪ, πραγματοποίησε ο Μέντα 88. Η Βάσια Ρεντούμη, η οποία τα προηγούμενα χρόνια έκανε εκπομπές στον Δίεση 101.3 και το διαδικτυακό toradiofono.gr, αναλαμβάνει από σήμερα το απογευματινό 4-8 του ραδιοσταθμού, αντικαθιστώντας τον Κωστή Λυμπερόπουλο που αποχώρησε με προορισμό τον Easy 97.2.
Στον Μέντα 88 η Βάσια Ρεντούμη

Αντικαθιστώντας τον Κωστή Λυμπερόπουλο στην απογευματινή ζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κάθε βράδυ στον 95.8 FM, της ΕΡΤ3, με Ryuichi Sakamoto
Νομικά εναντίον των συνεταιριστών του πρώην Nitro θα κινηθεί η Athens Voice για το Voice Radio
Ολοήμερο αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7
Το «Blackstar» του David Bowie σε live εκτέλεση στο Kosmos 93.6
Δύο ώρες μόνο με τραγούδια για το καλοκαίρι στον Best 92.6
«Έφυγε» από τη ζωή ο Ανδρέας Μαζαράκης