Ο νόμος Πέτσα θέτει δίλημμα στους διαφημιζόμενους: «Ή πιστωτικά τζίρου ή προσαυξημένη έκπτωση στη διαφημιστική δαπάνη»
11 Δεκεμβρίου 2020Με ανάμεικτα συναισθήματα υποδέχθηκαν οι επαγγελματίες των κλάδων της εμπορικής επικοινωνίας το «νόμο Πέτσα», γράφει το Daily Fax.
Όπως επισημαίνει η στήλη Media Views του MW που κυκλοφορεί στις 14/12, στο επίκεντρο των αντιδράσεων της αγοράς είναι η διάταξη που ορίζει ότι δεν θα δοθούν πιστωτικά ούτε για το 2020 σε όσους διαφημιζόμενους έκαναν χρήση της προηγούμενης διάταξης για προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης.
Στην ουσία, ο νόμος θέτει το δίλημμα για τους διαφημιζόμενους «ή πιστωτικά τζίρου από τα κανάλια ή προσαυξημένη έκπτωση στη διαφημιστική δαπάνη από το κράτος» και πηγές της αγοράς κάνουν λόγο για αιφνιδιασμό των διαφημιζόμενων.
Εκτός από το ζήτημα των πιστωτικών, αντιρρήσεις καταγράφονται στην αγορά και για το άρθρο που εκτιμάται ότι δημιουργεί σημαντικές επιπτώσεις στα spec, καθώς απαγορεύει την προαγορά χρόνου, αν δεν έχει συμφωνήσει το κανάλι με τη διαφημιστική εταιρεία για το ποια θα είναι η έκπτωση.