Μείωση των διαφημίσεων στα περισσότερα ραδιόφωνα, λόγω του κορωνοϊού

Μείωση των διαφημίσεων στα περισσότερα ραδιόφωνα, λόγω του κορωνοϊού
Ακολουθήστε μας στο Google news

Media News εν τάχει (02/10).

02 Οκτωβρίου 2020

Όπως αναφέρει έκθεση του Spot Monitor για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι ραδιοσταθμοί της Αθήνας ήταν (και είναι ακόμα) οι μεγάλοι χαμένοι όσον αφορά τον διαφημιστικό χρόνο, με μείον 11,41% σε σχέση με το 2019, ενώ στο ίδιο μοτίβο ήταν και τα ραδιόφωνα της περιφέρειας με «απώλειες» της τάξεως του 2,54%. Η μόνη ραδιοφωνική αγορά που «διασώθηκε» ήταν εκείνη της Θεσσαλονίκης που παρουσίασε πολύ μικρή αύξηση κατά 0,53%.

-------------------------

Πρωτιά για το «Ρουκ Ζουκ» τον Σεπτέμβριο.

Με διάκριση στους πίνακες τηλεθέασης ξεκίνησε τη νέα σεζόν το δημοφιλές τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 με τη Ζέτα Μακρυπούλια. Συγκεκριμένα, ήταν στην κορυφή της προτίμησης του «δυναμικού κοινού» στην ζώνη προβολής του για όλο τον Σεπτέμβριο, με μέσο όρο 17,9% και διαφορά 2,7 μονάδων από τον ανταγωνισμό. Επιπλέον το «Ρουκ Ζουκ» είχε μεγαλύτερη «πέραση» στους άνδρες 18-24 με μέσο όρο έως 26%.