Ξεκίνησε ήδη η σχετική διαφημιστική καμπάνια της δημόσιας τηλεόρασης.
27 Σεπτεμβρίου 2020Αύριο θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια για το νέο image των καναλιών της ΕΡΤ, με τα νέα τους λογότυπα που σχεδίασε η designpark να παίρνουν θέση στις τηλεοπτικές οθόνες. Για την γενικής στόχευσης ΕΡΤ1 επιλέχθηκε το μπλε χρώμα, στα πρότυπα της παλιάς ΝΕΤ, για την πολιτιστική ΕΡΤ2 το κόκκινο χρώμα που χρησιμοποιεί τώρα η ΕΡΤ1, και για την ΕΡΤ3 που θα στοχεύει στην ελληνική περιφέρεια το πράσινο χρώμα που χρησιμοποιεί τώρα η ΕΡΤ2.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΡΤ με το σλόγκαν «κάθε μέρα, το καλύτερό μας» παρουσιάζεται ήδη στο πρώτο τρέιλερ της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της, που επιμελήθηκαν οι εταιρείες TRABAHO και Foss Productions. Τα γυρίσματα έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, και συμμετέχουν δημοφιλείς προσωπικότητες και διακεκριμένοι επιστήμονες όπως η Κατερίνα Βρανά, ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, ο Σταμάτιος Κριμιζής, η Μαρία Ναυπλιώτου, η Ελευθερία Ντεκώ, η Βίκυ Ξανθοπούλου, η Μαρία Σάκκαρη, ο Ευγένιος Τριβιζάς, ο Σωτήρης Τσιοδράς και ο Γιάννης Χατζήμπεης.
Το νέο λογότυπο της ΕΡΤ έχει μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παλιό, χωρίς το πλαίσιο που υπήρχε πριν και με τα δύο τελευταία γράμματα ενωμένα. Στο δελτίο τύπου της ΕΡΤ, ωστόσο, δεν γίνεται καμία αναφορά στην ΕΡΤ Sports...