Πλήρως εξαφανισμένο το κανάλι του Φαλήρου από το εβδομαδιαίο ΤΟΠ-20 της Nielsen...
12 Φεβρουαρίου 2019Ούτε μία θέση δεν κατάφερε να πιάσει ο ΣΚΑΪ στον πίνακα με τα 20 καλύτερα από πλευράς τηλεθέασης προγράμματα της εβδομάδας που μας πέρασε (4-10/2/2019). Το «Survivor: Ελλάδα – Τουρκία» πέρασε και δεν ακούμπησε, τουλάχιστον για την ώρα, έχοντας όμως δημιουργήσει γενικότερα προβλήματα όπως φαίνεται στο σύνολο του προγράμματος του καναλιού...
«Παιχνίδι» κάνουν ουσιαστικά δύο κανάλια, ALPHA και ΑΝΤ-1 και μάλιστα σχεδόν αποκλειστικά με τις ελληνικές σειρές μυθοπλασίας που διαθέτουν. Το κανάλι της Κάντζας καπαρώνει 12 από τις 20 θέσεις του πίνακα της Nielsen, το κανάλι του Αμαρουσίου έξι ενώ δύο καταφέρνει να αποσπάσει και το STAR με το «Master Chef» (καλύτερη εμφάνιση στη 15η θέση με 981.000 τηλεθεατές).
Στην κορυφή βρίσκεται το «Τατουάζ» (ALPHA, 1.360.000 τηλεθεατές) με το κανάλι της Κάντζας να καπαρώνει τις πρώτες επτά θέσεις με αυτό, τη «Μουρμούρα» (καλύτερη εμφάνιση 1.324.000) και «Το σόι σου» (καλύτερη εμφάνιση 1.114.000). Παραγωγή του ΑΝΤ-1 εμφανίζεται στην έβδομη θέση και πρόκειται για το «Your Face Sounds Familiar» (1.048.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρο) ενώ το κανάλι του Αμαρουσίου καπαρώνει άλλες πέντε θέσεις με την «Επιστροφή» (καλύτερη εμφάνιση στην 11η θέση με 1.032.000 τηλεεθατές).
Σημαντικό πάντως είναι και ότι στον πίνακα της Nielsen εμφανίζονται 14 (από τις 20) παραγωγές να είναι «εκατομμυριούχες», να καταφέρνουν δηλαδή να προσελκύσουν περισσότερο από ένα εκατομμύριο τηλεθεατές.