Παραμένει για άλλες δύο σεζόν στη Nova ο ΠΑΟΚ
Ανανέωσε τη συνεργασία του με τη συνδρομητική πλατφόρμα του United Group ο «δικέφαλος του Βορρά».
Ανανέωσε τη συνεργασία του με τη συνδρομητική πλατφόρμα του United Group ο «δικέφαλος του Βορρά».
Έρχεται να στελεχώσει τον ενημερωτικό τομέα του καναλιού.
Και το Μακεδονία TV επίσης.
Και το ιστορικό «Φως στο Τούνελ».
Η δημόσια ραδιοτηλεόραση αποχαιρετά την μεγάλη ερμηνεύτρια.
Σημειώνοντας ακόμα και διψήφιους μέσους όρους, κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Αποχωρώντας από το πάνελ του «Mega Καλημέρα».
Πρεμιέρα Δευτέρα 28 Αυγούστου.
Επιστολή από την «Ένωση Εργαζομένων ΕΡΤ».
Με υπόθεση που θυμίζει αρκετά τις «Άγριες Μέλισσες».
Έρχεται τη νέα σεζόν.