Πρέπει, είναι ανάγκη δηλαδή, να ευαισθητοποιηθούμε.
31 Ιουλίου 2025
Το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας λοιπόν ξεκινά διαφημιστική καμπάνια 26,8 εκατ. ευρώ για «την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση» του κόσμου για «δράσεις αντιμετώπισης και πρόληψης κινδύνων και φυσικών καταστροφών». Όπως γράφει και η Αυγή, πρόκειται «για ποσό - μαμούθ που ξεπερνάει ακόμα και τη διαβόητη λίστα Πέτσα (19,8 εκατ. ευρώ το 2020 για τον κορωνοϊό)». Τα χρήματα θα μοιραστούν σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση (εγγεγραμμένα στα μητρώα Τύπου) με το 30% να πηγαίνει σε ΜΜΕ της περιφέρειας.
Ρωτήθηκε σήμερα στο briefing για την συγκεκριμένη καμπάνια και ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης. «Δεν υπάρχει κάτι το οποίο είναι μεμπτό», είπε. «Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε θα είναι η τελευταία. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης καμπάνιας θα γίνει όπως προβλέπει ο νόμος και πλέον θα υπάρχει και μια απολογιστική φάση αυτού που θα τρέξει την συγκεκριμένη καμπάνια, για την κατανομή των χρημάτων, για το ποσοστό που προβλέπεται για τα περιφερειακά Μέσα και όλες τις άλλες προβλέψεις του νόμου, κάτι το οποίο δεν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια».
Και συμπλήρωσε, επικρίνοντας όσους λένε για λίστες Πέτσα ή Κεφαλογιάννη τώρα: «Έχουμε τα γνωστά δημοσιεύματα από κάποιες ιστοσελίδες και κάποια Μέσα, με τους ίδιους τίτλους, που απλά αλλάζουν τους Υπουργούς. Λίστα του ενός Υπουργού, του άλλου Υπουργού, νομίζω ότι από την στιγμή που δεν έχουν κάτι να πουν απλά δημιουργούν κλίμα. Αυτό είναι».
Η αλήθεια είναι πως τώρα η κατανομή των ποσών θα είναι πιο ισορροπημένη. Πιστεύουμε δηλαδή, διότι με αυτούς όλα μπορείς να τα περιμένεις...