Σε μερική ανανέωση του image του, με τη δημιουργία ενός νέου ηχητικού σήματος, προχώρησε ο Μέντα 88, ενάμιση χρόνο από τότε που πέρασε στα «χέρια» του ομίλου ΣΚΑΪ. Το νέο σήμα του ραδιοσταθμού -που στις τελευταίες τάσεις ακροαματικότητας ήταν πρώτος στο σύνολο- έγραψε ειδικά για αυτόν η Ευανθία Ρεμπούτσικα, και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο «Μέντα Live» που έγινε την περασμένη Παρασκευή στον Λυκαβηττό (video).
Νέο σήμα για τον Μέντα 88 από την Ευανθία Ρεμπούτσικα

Παρουσιάστηκε στο τελευταίο «Μέντα Live», που έγινε στον Λυκαβηττό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το «Near & Far» Kastellorizo International Music Festival ζωντανά στη Φωνή της Ελλάδας
Κάθε βράδυ στον 95.8 FM, της ΕΡΤ3, με Ryuichi Sakamoto
Νομικά εναντίον των συνεταιριστών του πρώην Nitro θα κινηθεί η Athens Voice για το Voice Radio
Ολοήμερο αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7
Το «Blackstar» του David Bowie σε live εκτέλεση στο Kosmos 93.6
Δύο ώρες μόνο με τραγούδια για το καλοκαίρι στον Best 92.6