Διψήφια αύξηση για τον ραδιοφωνικό διαφημιστικό χρόνο, γράφει το Daily Fax.
06 Σεπτεμβρίου 2022Με διψήφια αύξηση της τάξης του 12,8% έκλεισε το 8μηνο του 2022 σε επίπεδο ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, καταγράφοντας συνολικά 98.425.600 δευτερόλεπτα. Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουάριος-Αύγουστος 2022, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Spot Monitor, ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος στην Αθήνα αυξήθηκε κατά 19,79% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκε κατά 11,28% και στην Περιφέρεια κατά 9,57%.
Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζόμενου, τα τρόφιμα-ποτά βρίσκονται σταθερά στην κορυφή, με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων. Η συγκεκριμένη κατηγορία κατέγραψε αύξηση, από τα 11.183.248 δευτερόλεπτα το 2021 στα 12.217.464 το 2022. Επόμενες στη σειρά, με μεγάλη ωστόσο διαφορά, είναι οι κατηγορίες διασκέδαση, εξοπλισμός οικοδομής και κινητή τηλεφωνία.
Στο top 3 της λίστας των brands με τη μεγαλύτερη επένδυση στο ραδιόφωνο σε δευτερόλεπτα, βρίσκονται οι AB Βασιλόπουλος, Lidl Ελλάς και Μασούτης.