Η ΠΟΣΠΕΡΤ για τα ραδιόφωνα της ΕΡΤ, ανακοίνωση για την Ελληνική Ραδιοφωνία
21 Ιανουαρίου 2022Από τα πλέον παράδοξα και η θριαμβολογία της Διοίκησης για όσα κατά τη γνώμη τους έγιναν ώστε να «αναβαθμίσουν» τα ραδιόφωνα. Με αύξηση κόστους στις εξωτερικές ραδιοφωνικές παραγωγές άνω του 65% (!!) σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, η Διοίκηση Ζούλα- Γαρμπρίτσου «μεταφράζει» κατά το δοκούν την συγκυριακή και προσωρινή μικρή αύξηση των αριθμών ακροαματικότητας. Η οποία συνέβη εξαιτίας μεγάλων γεγονότων (Θάνατος Μίκη Θεοδωράκη, απαγόρευση μουσικών εκδηλώσεων, συναυλιών, άρα μεγαλύτερη στροφή του κοινού στο ραδιόφωνο κλπ) Αριθμοί που προφανώς με την παντελή έλλειψη σχεδιασμού θα επανέλθουν σε χαμηλότερα επίπεδα όπως δείχνει η σημερινή λ.χ. τοποθέτηση της ΕΡΑ στους σχετικούς πίνακες με την συνεχιζόμενη πτώση των ραδιοφώνων στην 7η θέση ( ΕΡΑ: 14,9% -1,4% Τρίτο 90.9, Kosmos 93.6, ΕΡΑ Σπορ 101.8, Δεύτερο 103.7, Πρώτο 105.8. Πηγή: etetradio.gr 15/1/2022)
Για ποιο λόγο ακριβώς λοιπόν πανηγυρίζει η Διοίκηση της ΕΡΤ;
Μήπως για την απομάκρυνση ιστορικών παραγωγών και δημοσιογράφων από εκπομπές στο prime time στα ραδιόφωνα; Το εξοστρακισμό τους αλλού και την αντικατάστασή τους από ονόματα της «αγοράς»; Αλλά με τι ακριβώς απόδοση από αυτά τα «ονόματα»; Ας δώσουν στη δημοσιότητα αν τολμούν κι αυτούς τους αριθμούς. Τους προκαλούμε.
Μήπως για την τοποθέτηση του «Ειδικού Συμβούλου» στα ραδιόφωνα, που παράλληλα είναι και διευθυντής προγράμματος σε άλλο ιδιωτικό σταθμό(!) ενώ η ΕΡΤ του έχει παραχωρήσει μάλιστα και όλους τους κωδικούς πρόσβασης στα συστήματα των υπολογιστών των μουσικών ραδιοφώνων και άρα και σε μεγάλο μέρος, του αρχείου της ΕΡΤ; Ας μας θυμίσουν πότε έχει ξαναγίνει αυτό.
Μήπως για την απαξίωση, αποδυνάμωση και τελικά το κλείσιμο των Περιφερειακών Σταθμών, εις βάρος των τοπικών κοινωνιών, όπου Πομποί ήδη έχουν παύσει, οι συχνότητες θα παραχωρηθούν, ενώ την ίδια στιγμή οι αποχωρήσεις εργαζομένων που συνταξιοδοτούνται δεν προβλέπεται να καλυφθούν από συμβάσεις εργασίας μόνιμου χαρακτήρα αλλά με λίγους και με όρους εργολαβίας και εργασιακής γαλέρας;
Μήπως για την λειτουργία και προνομιακή προβολή του «νέου» διαδικτυακού playlist σταθμού, που με την ύπαρξη του και μόνον με αυτόν τον τρόπο, αντιβαίνει στον πολιτιστικό ρόλο της ΕΡΑ; Ποιος τον λειτουργεί; Ποιος αποφασίζει ποια τραγούδια θα παιχτούν και πόσες φορές; ( Συχνότητα που η ΠΟΣΠΕΡΤ με νύχια και με δόντια την κράτησε ζωντανή 7 και πλέον χρόνια μέσω ΤΗΣ ΕΡΤΟΠΕΝ και που αντιπαρατέθηκε με κάθε λογής κοράκια συχνοτήτων και μεγαλόσχημους ιδιοκτήτες ΜΜΕ – αλλά ούτε λέξη και για αυτό).
Μήπως για τις αγορές ραδιοφωνικών προγραμμάτων από εταιρείες (βλέπε: Θεατρικές παραστάσεις κ.α.) που θα μπορούσαν να παραχθούν με μια καλύτερη οργάνωση, εντός της ΕΡΤ και με το μισό κόστος από αυτό που υπάρχει τώρα;
Μήπως για τη μηδενική εξωστρέφεια ως προς την κοινωνία που στήριξε αλλά και πληρώνει για την ΕΡΤ, αποκλείοντας κάθε νέα φωνή που ενοχλεί στις δημοσιογραφικές εκπομπές;