Ακολουθήστε μας στο Google news
Όπερ κι εγένετο. Βγήκαν λοιπόν οι ακροαματικότητες του μήνα, από τις 26/4 μέχρι και τις 23/5. Και ο «Hot FM 104,6» είναι όντως δεύτερος. Ιδού το Τοp 10:
Σκάι 100,3 12,8%
Hot 104,6 8,2%
Ρυθμός 94,9 7,9%
Λάμψη 93,2 7,2%
Nova ΣΠΟΡ 94,6 7,1%
Derti 98,6 6,8%
Kiss 92,9 6,7%
DeeJay 95,2 6,6%
Real 97,8 5,6%
Δίεση 101,3 5,4%
(Εδώ η πλήρης λίστα με τις ακροαματικότητες του τελευταίου μήνα)
Επαναλαμβάνω αυτό που έγραφα: Η άνοδος του «Hot FM» σε τόσο υψηλές θέσεις αποτελεί την απόλυτη χρεοκοπία του ραδιοφωνικού κοινού. Ενός κοινού χωρίς απαιτήσεις, που αρκείται σε πέντε-δέκα επιτυχίες του συρμού. Δεν ψάχνει για ραδιόφωνο αλλά για ένα ipod με επιτυχίες.
Μερίδιο ευθύνης όμως, μεγαλύτερο ή μικρότερο, φέρουν και άλλοι.
1) Οι σύγχρονοι μουσικοί παραγωγοί.
Κατ' αρχάς μοιάζουν ανίκανοι να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού τους. Απροετοίμαστοι ως επί το πλείστον, εκτελούν απλώς διεκπεραιωτικό έργο. Πόσοι απ' όσους έχουν τώρα δίωρη εκπομπή αφιερώνουν ένα τρίωρο στην προετοιμασία της όπως αποκάλυψε ότι κάνει ο Νίκος Μουρατίδης (στον Αρη Δαβαράκη); Κάποιοι ναι, αφιερώνουν αρκετές ώρες, πόσοι είναι όμως;
2) Οι διευθυντές των Ρ/Σ.
Εκτελούν αναντίρρητα τις εντολές των ιδιοκτητών. Στο βωμό του κέρδους (των ιδιοκτητών, όχι του δικού τους) δέχονται τις εκπτώσεις στην ποσότητα και την αξία του ανθρώπινου δυναμικού. Και απέλυσαν, όλοι τους σχεδόν, τους παραγωγούς του Σαββατοκύριακου. Δύσκολα πλέον βρίσκεις μουσικό ραδιόφωνο με παραγωγούς τα weekends. Ζήλεψαν όλοι τη δόξα του «Hot FM». Ας γνωρίζουν όμως οι διευθυντές πως σύντομα θα κληθούν να δεχτούν μείωση προσωπικού και στο καθημερινό πρόγραμμα. Μέχρι να μην τους μείνει ούτε ένας παραγωγός. Μέχρι να λάβουν και αυτοί -στο τέλος- την απόλυσή τους. Αχρείαστοι θα είναι...
3) Οι διευθυντές προγράμματος των Ρ/Σ.
Αποδέχονται τις απολύσεις παραγωγών που γνωρίζουν το αντικείμενο, αντικαθιστώντας τους με παραγωγούς-ανδρείκελα, ατακαδόρους, οι οποίοι δεν επιλέγουν ούτε ένα τραγούδι.
Δεν ευθύνονται α) οι ιδιοκτήτες των ραδιοσταθμών (επιχειρηματίες είναι, τη δουλειά τους κάνουν) και β) τα άσχετα παιδάκια που βρίσκονται μπροστά στα μικρόφωνα. Τόσα ξέρουν να λένε -για την κίνηση στους δρόμους, για τον καιρό και τα ζώδια- τόσα καταλαβαίνουν.
Οταν όμως σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν κανονικά ραδιόφωνα, θα είναι πια πολύ αργά (για όλους).
____________________________________________________________________-
Τις ανταποκρίσεις μας από τις συναυλίες του Σαββατοκύριακου (Synch Festival & Rufus Wainwright) θα τις διαβάσατε υποθέτω - εδώ. Σας υπενθυμίζουμε πως όλο το καλοκαίρι, το e-tetRadio θα σας ενημερώνει άμεσα για τις συναυλίες λίγες ώρες μετά το τέλος τους. Το επόμενο πρωί στις 9 θα έχουμε πάντοτε εκτενές review με όλα όσα διαδραματίστηκαν την προηγούμενη βραδιά στο οποιοδήποτε live. Και με διαρκείς ανανεώσεις στη διάρκεια της ημέας. Stay tuned.
Απίστευτο και όμως αληθινό.
07 Ιουνίου 2010To Σάββατο στην Έλευθεροτυπία, λαμβάνοντας αφορμή από τις ακροαματικότητες του τελευταίου τριμήνου (εδώ) και την αναρρίχηση του «Hot FM» στην 4η θέση των ακροαματικοτήτων, έλεγα στην αρχή τα εξής: «Το κοινό γουστάρει να συντονίζεται σε ραδιοσταθμούς-ipod και όχι σε "κανονικά" ραδιόφωνα. Ετσι, ο "Hot FM", που παίζει αποκλειστικά εμπορική μουσική (της πλάκας), χωρίς διαφημίσεις και παραγωγούς στο πρόγραμμά του, ανεβαίνει αλματωδώς. Ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη και έφτασε, τώρα, να είναι 4ος με 7,3% (!)». Και συνέχιζα αμέσως μετά: «Και, όπως βλέπω στα τελευταία αστάθμιστα δείγματα ακροαματικότητας, δεν αποκλείεται να βρεθεί και 2ος».Όπερ κι εγένετο. Βγήκαν λοιπόν οι ακροαματικότητες του μήνα, από τις 26/4 μέχρι και τις 23/5. Και ο «Hot FM 104,6» είναι όντως δεύτερος. Ιδού το Τοp 10:
Σκάι 100,3 12,8%
Hot 104,6 8,2%
Ρυθμός 94,9 7,9%
Λάμψη 93,2 7,2%
Nova ΣΠΟΡ 94,6 7,1%
Derti 98,6 6,8%
Kiss 92,9 6,7%
DeeJay 95,2 6,6%
Real 97,8 5,6%
Δίεση 101,3 5,4%
(Εδώ η πλήρης λίστα με τις ακροαματικότητες του τελευταίου μήνα)
Επαναλαμβάνω αυτό που έγραφα: Η άνοδος του «Hot FM» σε τόσο υψηλές θέσεις αποτελεί την απόλυτη χρεοκοπία του ραδιοφωνικού κοινού. Ενός κοινού χωρίς απαιτήσεις, που αρκείται σε πέντε-δέκα επιτυχίες του συρμού. Δεν ψάχνει για ραδιόφωνο αλλά για ένα ipod με επιτυχίες.
Μερίδιο ευθύνης όμως, μεγαλύτερο ή μικρότερο, φέρουν και άλλοι.
1) Οι σύγχρονοι μουσικοί παραγωγοί.
Κατ' αρχάς μοιάζουν ανίκανοι να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού τους. Απροετοίμαστοι ως επί το πλείστον, εκτελούν απλώς διεκπεραιωτικό έργο. Πόσοι απ' όσους έχουν τώρα δίωρη εκπομπή αφιερώνουν ένα τρίωρο στην προετοιμασία της όπως αποκάλυψε ότι κάνει ο Νίκος Μουρατίδης (στον Αρη Δαβαράκη); Κάποιοι ναι, αφιερώνουν αρκετές ώρες, πόσοι είναι όμως;
2) Οι διευθυντές των Ρ/Σ.
Εκτελούν αναντίρρητα τις εντολές των ιδιοκτητών. Στο βωμό του κέρδους (των ιδιοκτητών, όχι του δικού τους) δέχονται τις εκπτώσεις στην ποσότητα και την αξία του ανθρώπινου δυναμικού. Και απέλυσαν, όλοι τους σχεδόν, τους παραγωγούς του Σαββατοκύριακου. Δύσκολα πλέον βρίσκεις μουσικό ραδιόφωνο με παραγωγούς τα weekends. Ζήλεψαν όλοι τη δόξα του «Hot FM». Ας γνωρίζουν όμως οι διευθυντές πως σύντομα θα κληθούν να δεχτούν μείωση προσωπικού και στο καθημερινό πρόγραμμα. Μέχρι να μην τους μείνει ούτε ένας παραγωγός. Μέχρι να λάβουν και αυτοί -στο τέλος- την απόλυσή τους. Αχρείαστοι θα είναι...
3) Οι διευθυντές προγράμματος των Ρ/Σ.
Αποδέχονται τις απολύσεις παραγωγών που γνωρίζουν το αντικείμενο, αντικαθιστώντας τους με παραγωγούς-ανδρείκελα, ατακαδόρους, οι οποίοι δεν επιλέγουν ούτε ένα τραγούδι.
Δεν ευθύνονται α) οι ιδιοκτήτες των ραδιοσταθμών (επιχειρηματίες είναι, τη δουλειά τους κάνουν) και β) τα άσχετα παιδάκια που βρίσκονται μπροστά στα μικρόφωνα. Τόσα ξέρουν να λένε -για την κίνηση στους δρόμους, για τον καιρό και τα ζώδια- τόσα καταλαβαίνουν.
Οταν όμως σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν κανονικά ραδιόφωνα, θα είναι πια πολύ αργά (για όλους).
____________________________________________________________________-
Τις ανταποκρίσεις μας από τις συναυλίες του Σαββατοκύριακου (Synch Festival & Rufus Wainwright) θα τις διαβάσατε υποθέτω - εδώ. Σας υπενθυμίζουμε πως όλο το καλοκαίρι, το e-tetRadio θα σας ενημερώνει άμεσα για τις συναυλίες λίγες ώρες μετά το τέλος τους. Το επόμενο πρωί στις 9 θα έχουμε πάντοτε εκτενές review με όλα όσα διαδραματίστηκαν την προηγούμενη βραδιά στο οποιοδήποτε live. Και με διαρκείς ανανεώσεις στη διάρκεια της ημέας. Stay tuned.