Εναν ωραίο τρόπο βρήκε η εφημερίδα για να διαφημίσει επιθετικά τα εβδομαδιαία podcast της.
05 Ιουλίου 2021Τη σημερινή δισέλιδη συνέντευξη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην κυριακάτικη έκδοση την έβγαλε πρώτα στο site της, ως podcast, χωρίς κείμενο, από το Σάββατο το απόγευμα.
«Ευχαριστούμε που δεχτήκατε την πρόσκληση και μιλάτε στο podcast της Καθημερινής» του λέει στην αρχή ο Μιχάλης Τσιντσίνης, ο δημοσιογράφος που πήρε τη συνέντευξη. Και αφού στον πρόλογο έγραψε πως «ζητήσαμε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μιλήσει στο Ράδιο Κ».
Οσοι ήθελαν να μάθουν από νωρίς τι ακριβώς έλεγε ο πρωθυπουργός δεν είχαν παρά να ακούσουν το podcast που δεν ήταν τίποτε περισσότερο από την ηχογράφηση της συνέντευξης με ένα-δύο ηχητικά στην αρχή.
Εξυπνη κίνηση της «Καθημερινής». Σημειώσε πως τα podcasts της εφημερίδας μετρούν κάποιους μήνες.
* Στην έντυπη έκδοση πάντως η συνέντευξη δεν προβάλλεται ως συνέντευξη στο «Ράδιο Κ» αλλά ως συνέντευξη στην «Καθημερινή». Στην πρώτη σελίδα δεν υπάρχει λέξη και στις μέσα σελίδες μόνο σε ένα-δύο σημεία. Ισως γιατί το κοινό της εφημερίδας διαφέρει από εκείνο του site.