Συνεχίζεται ο πόλεμος στα social media του πρωθυπουργού.
17 Μαρτίου 2021Σας λέγαμε χθες για το δημοσίευμα της Καθημερινής, από τη στήλη «Θεωρείο» που υπογράφει ο Σταύρος Παπαντωνίου. Για το «οργανωμένο σχέδιο “επίθεσης”» που «γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού». Εγραφε, σχετικά: «Για να καταλάβετε τα μεγέθη της διαδικτυακής στοχοποίησης θα σας πω ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike! H οργανωμένη επίθεση έχει οδηγήσει το επιτελείο του να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού δεν κινήθηκαν για δύο μέρες».
Ο Σταύρος Παπαντωνίου επανέρχεται σήμερα στο θέμα: «Σας έλεγα και χθες πως ένα πρόβλημα που έχει, μεταξύ άλλων, να αντιμετωπίσει το Μαξίμου είναι οι κατευθυνόμενες επιθέσεις στα social media. Οπως μαθαίνω, ο Γρ. Δημητριάδης, ο οποίος είχε ‘‘προβλέψει’’ εδώ και καιρό πως μπορεί να υπάρξει τέτοια στοχοποίηση, συνιστά ψυχραιμία θεωρώντας πως μόλις τα πράγματα βελτιωθούν επί του πεδίου –σε οικονομία και πανδημία– θα εκτονωθεί και η κατάσταση στο Διαδίκτυο».
Ωστόσο, ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ στο ThePressProject διαψεύδει και Καθημερινή, και Μαξίμου, και Δημητριάδη και όλους μια και αποδεικνύει πως ο πρωθυπουργός αγοράζει likes στα social media: «Τι κοινό έχει ο Hawrw από το Ιράκ, ο Chi από το Λάγος, ο Klodian από το Ελμπασάν, ο Mirshad από το Αζερμπαϊτζάν, ο Genci από την Αλβανία, ο Muhammad από το Καράτσι του Πακιστάν, η Riste από τη Βόρεια Μακεδονία, ο Baba από τη Φρανκφούρτη, ο Esoteric Nous από την Ισπανία, ο Yassine από την Κασαμπλάνκα, ο Kazi από το Λακσμιπούρ του Σιταγκόνγκ του Μπαγκλαντές και ο Martine από το Ουαγκαντουγκού; Είναι όλοι οπαδοί του Κυριάκου Μητσοτάκη και το αποδεικνύουν με το like τους στις πρόσφατες αναρτήσεις του πρωθυπουργού».
Και εννοείται πως το ThePressProject τρολάρει το επιτελείο του Μαξίμου, όσο δεν πάει άλλο: «Εάν πράγματι ο Έλληνας πρωθυπουργός καταφέρνει να συγκινήσει τόσο μεγάλα ακροατήρια, ανθρώπους από τόσες διαφορετικές χώρες, ανθρώπους που μπορεί να μην γνωρίζουν ούτε ελληνικά ούτε και αγγλικά, τότε αυτό είναι ένα γεγονός που αξίζει προσοχής και ειδικής μνείας. Δεν θα έπρεπε να μείνει κρυφό. Εάν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού να εκδώσει μία πανηγυρική ανακοίνωση με την οποία να ενημερώνει τους πολίτες για την πρωτοφανή αυτή απήχηση».