Η λίστα Στέλιου Πέτσα παραμένει ακόμα κάτι το κρυφό...
22 Ιουνίου 2020Τεράστιο θέμα με το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τα ΜΜΕ αλλά η ουσία του σποτ παραμένει: που πήγαν τα 20 εκατομμύρια ευρώ προς τα media; Αυτό είναι το ερώτημα και όχι αν το σποτ είναι καλό ή όχι.
Η Καθημερινή, πάντως, δεν έχει πρόβλημα να τα «χώσει» για 2η φορά: «Το ίδιο αδικαιολόγητη φαίνεται και η καθυστέρηση στο να δημοσιοποιηθούν τα ποσά που διανεμήθηκαν στα ΜΜΕ, αφήνοντας έτσι χώρο για να αναπτυχθεί μια τοξική σπερμολογία και άθλιες επιθέσεις εναντίον των δημοσιογράφων από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ».
Αλλά και η Εφημερίδα των Συντακτών μιλάει για τον «κατήφορο της κυβέρνησης»: «Το γεγονός ότι η αντιπολίτευση επένδυσε τη ρητορική της σε ένα αμφιλεγόμενο διαφημιστικό σποτ δεν αθωώνει την κυβέρνηση. Οι απαντήσεις όφειλαν να έχουν δοθεί ήδη. Να ενημερωθεί ο φορολογούμενος πολίτης για ποιο λόγο χρηματοδότησε ανύπαρκτες ιστοσελίδες. Να μάθει τι ακριβώς ποσά πήραν μεγαλοεκδότες και ιδιοκτήτες των μέσων ενημέρωσης. Με ποια ποσά χρηματοδοτήθηκαν κουμπάροι και συγγενείς πολιτικών».
Εμείς στο e-tetRadio φτιάξαμε ένα σύντομο βίντεο 110 δευτερολέπτων με το χρονικό της υπόθεσης.