Ριζική αλλαγή ετοιμάζεται στα δύο κανάλια, μετά από χρόνια.
14 Ιανουαρίου 2020Τόσο το Channel 9 της Αθήνας όσο και το Κανάλι 9 της Θεσσαλονίκης είναι τα μόνα ραδιοτηλεοπτικά μέσα που απέμειναν στον όμιλο του Δημήτρη Κοντομηνά, μετά την πώληση του Alpha και των δύο ομώνυμων ραδιοσταθμών του στην Motor Oil. Αμφότερα έχουν μπει στον «πάγο» εδώ και πολλά χρόνια, μεταδίδοντας σχεδόν αποκλειστικά τηλεμάρκετινγκ, ενώ όσες προσπάθειες έγιναν κατά καιρούς για την αξιοποίηση ή την πώλησή τους απέτυχαν, για διάφορους λόγους. Δύο κανάλια-«φαντάσματα», εν ολίγοις.
Δεν ξέρουμε αν η ιδιοκτησία τους ετοιμάζεται να τα επαναξιοποιήσει, πραγματοποιώντας αλλαγές εκ βάθρων. Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου έκανε σήμερα δεκτές τις αιτήσεις των εταιριών «Ραδιοτηλεοπτικές Επιχειρήσεις Channel Nine-9 Α.Ε.» (Channel 9) και «Κοσμοραδιοτηλεοπτική Α.Ε.» (Κανάλι 9), για την κατοχύρωση των τίτλων «Splash TV Αθήνα» και «Splash TV Θεσσαλονίκη» αντίστοιχα, μαζί με τα λογότυπά τους (φώτο πάνω). Η κατάθεση και των δύο των αιτήσεων έγινε στις 28 Ιουνίου 2019, μετά το «deal» με την οικογένεια Βαρδινογιάννη.
Το όνομα «Splash TV» παραπέμπει περισσότερο σε ψυχαγωγικό κανάλι, εν αντιθέσει με το ενημερωτικό «9». Να δούμε, όμως, τι θα βγει (αν βγει) στο «γυαλί»...