Ειδήσεις προτίμησαν να δουν όπως φαίνεται οι τηλεθεατές ανήμερα τα Χριστούγεννα.
27 Δεκεμβρίου 2019Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen τα κεντρικά δελτία ειδήσεων τεσσάρων καναλιών τη συγκεκριμένη μέρα έπιασαν ισάριθμες θέσεις στο TOP-10 με τα προγράμματα που σημείωσαν τη μεγαλύτερη τηλεθέαση.
Στην κορυφή βρέθηκε το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ (711.000 τηλεθεατές) ενώ από κοντά (δεύτερη θέση) ακολούθησε εκείνο του ΑΝΤ-1 (652.000). Στην έκτη θέση ανέβηκε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA (591.000) και στη 10η εκείνο του STAR (522.000).
Αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι την επόμενη μέρα των Χριστουγέννων (26/12), σε απόσταση αναπνοής από τον ΣΚΑΪ (11,2%) -στους μέσους όρους στο σύνολο του προγράμματος-, βρέθηκε το OPEN (11%). Οριακά μάλιστα την ίδια μέρα το STAR (12,1%) πέρασε τον ALPHA (12%) ενώ στην κορυφή παρέμεινε ο ΑΝΤ-1 (14,8%).
OPEN και ALPHA σημείωσαν άνοδο ενώ τα υπόλοιπα τρία κανάλια πτώση και μάλιστα αρκετά μεγάλη, σε σύγκριση με την ίδια μέρα πριν. Και τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων οι τηλεθεατές (και μάλιστα πολλοί περισσότεροι απ' ό,τι ανήμερα) έδειξαν την προτίμησή τους στα δελτία ειδήσεων που «καπάρωσαν» πέντε θέσεις στη δεκάδα.
Τη συγκεκριμένη μέρα στη δεύτερη θέση βρέθηκε το κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ-1 (839.000 τηλεθεατές) ενώ αμέσως μετά ακολούθησε εκείνο του ΣΚΑΪ (755.000). Πέμπτο ανέβηκε το δελτίο του STAR (679.000) κι ακολούθησε του ALPHA (658.000) ενώ τη δέκατη θέση του πίνακα «καπάρωσε» το απογευματινό (17.30) δελτίο του ΑΝΤ-1 (589.000). Για τέτοιες μέρες καθόλου άσχημα...