Καιρός είναι να επεκταθεί αυτό και στα υπόλοιπα social media, σε Facebook και Instagram.
31 Οκτωβρίου 2019«Λάβαμε την απόφαση να σταματήσουμε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε παγκόσμιο επίπεδο», είπε ο Τζακ Ντόρσεϊ, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής του Twitter. «Πιστεύουμε ότι η μετάδοση των πολιτικών μηνυμάτων πρέπει να κερδίζεται και όχι να αγοράζεται».
Πολύ σωστά το Twitter αναγνωρίζει πως «οι πολιτικές διαφημίσεις στο Διαδίκτυο παρουσιάζουν εντελώς νέες προκλήσεις στον πολιτικό λόγο», όπως «ανεξέλεγκτες παραπλανητικές πληροφορίες».
Μετά από όσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα, τόσο στην εκλογή Τραμπ στην Αμερική όσο και στην επίτευξη του Brexit στο Ηνωμένο Βασίλειο, καταλαβαίνουμε πως η απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων στα social media είναι περισσότερο αναγκαία από ποτέ. «Ενώ η διαφήμιση μέσω διαδικτύου είναι απίστευτα ισχυρή και πολύ αποτελεσματική για τους διαφημιζόμενους» λέει ο Τζακ Ντόρσεϊ, «αυτή η δύναμη φέρνει σημαντικούς κινδύνους στην πολιτική, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επηρεάσει τις ψήφους, για να επηρεάσει έτσι και τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων».