Πρωτιές παντού για τον ΣΚΑΪ τον Σεπτέμβριο

Πρωτιές παντού για τον ΣΚΑΪ τον Σεπτέμβριο
Ακολουθήστε μας στο Google news

Οι μετρήσεις της Nielsen δίνουν πολλές ακόμα αφορμές στο κανάλι του Φαλήρου για να «ανοίγει σαμπάνιες».

01 Οκτωβρίου 2019

Όπως φαίνεται, όλες σχεδόν οι κινήσεις που έχουν γίνει στον ΣΚΑΪ σε επίπεδο προγράμματος έχουν αποδώσει, με τους αριθμούς να τις δικαιώνουν, τουλάχιστον για τον μήνα που μας πέρασε. Πρώτον, ήταν το Νο.1 σε τηλεθέαση κανάλι για όλο τον Σεπτέμβριο, και με «αέρα» περίπου δύο μονάδων σε σχέση με τον δεύτερο τηλεοπτικό σταθμό:

1) ΣΚΑΪ: 15,4%
2) ΑΝΤ1: 13,6%
3) ALPHA: 12,6%
4) STAR: 12,3%
5) OPEN: 8,3%
6) EPT1: 4,6%
7) EPT SPORTS: 4,4%
8) EPT2: 2%
9) EPT3: 1,5%

Δεύτερον, τα δελτία ειδήσεών του το μεσημέρι και το βράδυ κατέκτησαν (και αυτά) την πρωτιά στις ζώνες προβολής τους, απέναντι σε οποιοδήποτε «αντίπαλο» δελτίο, όποια ώρα κι αν έπαιζε:

ΜΕΣΗΜΕΡΙ
1) ΣΚΑΪ: 25,9%
2) ΑΝΤ1: 18,2%
3) ALPHA: 15,4%
4) STAR: 11,1%
5) EPT1: 7,8%
6) OPEN: 7%

ΒΡΑΔΥ
1) ΣΚΑΪ: 18,4%
2) ALPHA: 18,1%
3) ΑΝΤ1: 16%
4) STAR: 13,8%
5) OPEN: 7,5%
6) EPT1: 5,7%

Και τρίτον, την περασμένη εβδομάδα από 23/09 εως 29/09 στο Top 5 των κορυφαίων προγραμμάτων σε τηλεθέαση, οι 4 θέσεις ήταν «καπαρωμένες» από τον ΣΚΑΪ. Συγκεκριμένα από το «Voice» (2 φορές, μάλιστα), το μεσημεριανό του δελτίο ειδήσεων με την Εύα Αντωνοπούλου (πρώτο ανάμεσα σε όλα) και το «Λόγω Τιμής»:

1) ΣΚΑΪ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (24/09): 32,5%
2) THE VOICE OF GREECE (ΣΚΑΪ, 27/09): 32,3%
3) ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ (ΑΝΤ1, 29/09): 29,1%
4) THE VOICE OF GREECE (ΣΚΑΪ, 29/09): 26,9%
5) ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ (ΣΚΑΪ, 23/09): 25,6%