Τα ελληνικά ΜΜΕ πήραν από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, το 2018, ως διαφήμιση, περίπου 35.000.000 ευρώ.
06 Αυγούστου 2019Του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Διαφημίσεις να δουν τα μάτια σας, χρήμα με ουρά... Εννοείται πως δεν κατηγορούμε κανέναν. Οι τράπεζες κάνουν τη δουλειά τους, ελπίζουμε μόνο το ίδιο να κάνουν και τα ΜΜΕ. Εκεί βρίσκεται η δημοσιογραφική ουσία του θέματος. Το καταλαβαίνετε, νομίζω...
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του πολύ δυναμικού site από την Πάτρα «The Best» (το έχω επισκεφτεί και το γνωρίζω) η Τράπεζα Πειραιώς και η Alpha Bank έδωσαν για διαφήμιση στα ΜΜΕ 21 εκατομμύρια ευρώ, η Eurobank 7 εκατομμύρια ευρώ και η Εθνική 6,4 εκατομμύρια ευρώ.
Ας δούμε ποια είναι τα πιο... τυχερά από τα ΜΜΕ, εκείνα που βγήκαν περισσότερο κερδισμένα, όπως ακριβώς τα παρουσιάζει το The Best:
ΣΚΑΙ και Καθημερινή πήραν συνολικά γύρω στα 4,5 εκατομμύρια ευρώ.
Ο ΑΝΤ1 πήρε 2,8 εκατ. ευρώ.
Η Alter Ego (ΝΕΑ, ΒΗΜΑ, in.gr κ.ά.) 2 εκατ ευρώ.
Ο Alpha επίσης 2 εκατ ευρώ.
Ο όμιλος του Πρώτου Θέματος (εφημερίδα, site, Θέμα 104.6, newmoney.gr κ.ά.) πήρε άλλα 2 εκατ ευρώ.
Το Star πήρε διαφήμιση 1,35 εκατ. ευρώ.
Η Real Group (εφημερίδα, sites και ραδιοσταθμοί) 660 χιλιάδες ευρώ.
Ο Φιλελεύθερος και το liberal.gr πήραν 360 χιλιάδες ευρώ.
Η Dimera (Open TV και Εθνος) πήρε το ιλιγγιώδες ποσό των 269 χιλιάδων ευρώ.
Ποια είναι αλήθεια τα κριτήρια, βάσει των οποίων, διαμορφώνεται το ύψος των χρημάτων που δίνεται από τις τράπεζες στα ΜΜΕ;
Γιατί εδώ, σε αντίθεση με αλλού, δεν μετράει το μέγεθος...