Από τα λίγα προγράμματα του Open, που το έχουν βγάλει «ασπροπρόσωπο».
03 Ιουνίου 2019Και τον Μάιο το «Για την Παρέα», η τηλεοπτική έκπληξη της σεζόν που διανύουμε, κινήθηκε ανοδικά στους πίνακες της Nielsen. Στο δυναμικό κοινό 18-54 αύξησε τα ποσοστά του κατά 0,8% μέσο όρο σε σχέση με τον Απρίλιο, ενώ ιδιαίτερη πέραση συνεχίζει να έχει στις γυναίκες (21,6% στις γυναίκες 25-44 σημειώνοντας άνοδο 1 μονάδα, 20,5% στις γυναίκες 18-54 σημειώνοντας άνοδο 1,8 μονάδες και 20,3% στις γυναίκες 25-54 σημειώνοντας άνοδο 1,8 μονάδες).
Από τα τέλη Οκτωβρίου που ξεκίνησε, η εκπομπή του Νίκου Μουτσινά έχει διπλασιάσει την τηλεθέασή της σε μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού κοινού (κοινά 18-54 ετών: Οκτώβριος 9,4% - Μάιος 18,3%, γυναίκες 25-44 Οκτώβριος 11,2% - Μάιος 21,6%, γυναίκες 18-54 Οκτώβριος 9,8% - Μάιος 20,5%, γυναίκες 25-54 Οκτώβριος 9,3% - Μάιος 20,3%). Κι όπως είναι λογικό στο Open... πίνουν νερό στο όνομά του.