Μέχρι και το ΕΡΤ Sports βρήκε θέση στον... ήλιο!
19 Μαρτίου 2019Εξαφανισμένος για άλλη μια φορά ο ΣΚΑΪ από το βαρόμετρο της Nielsen με τα 20 προγράμματα με την υψηλότερη τηλεθέαση για την εβδομάδα που μας πέρασε (11-17/3/2019). Ούτε μία παραγωγή του καναλιού του Φαλήρου δεν κατάφερε να βρεθεί στη λίστα με ALPHA, STAR και ΑΝΤ-1 να κάνουν «παιχνίδι» και το αθλητικό κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης να καταφέρνει να... «τρουπώσει» λόγω ντέρμπι αιωνίων βεβαίως βεβαίως...
Τα στελέχη του STAR συνεχίζουν να τρίβουν τα χέρια τους αφού με το «Master Chef» κατάφεραν να καπαρώσουν και πάλι πέντε θέσεις από το βαρόμετρο και μάλιστα τις δύο πρώτες με την καλύτερη εμφάνιση στις 15/3 που το παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.117.000 τηλεθεατές.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε το «Τατουάζ» του ALPHA, το οποίο έπιασε άλλες τρεις θέσεις. Η σειρά του καναλιού της Κάντζας στην καλύτερη εμφάνισή του (14/3) καθήλωσε 1.132.000 τηλεθεατές οι οποίοι έδειξαν την προτίμησή τους κατά μέσον όρο. Ο ALPHA συνολικά έπιασε οκτώ από τις 20 θέσεις του βαρόμετρου με τις σειρές: «Μην αρχίζει τη μουρμούρα» (δύο θέσεις, με καλύτερη εμφάνιση στις 13/3 και 1.065.0000 τηλεθεατές), και «Το σόι σου» (20η θέση, 928.000) αλλά και με το «Πάμε Πακέτο» (15η, 974.000).
Πέντε θέσεις από το βαρόμετρο της Nielsen κατάφερε να αποσπάσει και ο ΑΝΤ-1 με την ελληνική σειρά «Η επιστροφή» (τέσσερις θέσεις) που στην καλύτερη εμφάνισή της(13/3, 8η θέση) προσέλκυσε το ενδιαφέρον κατά μέσον όρο 1.030.000 τηλεθεατών. Άλλη μια θέση έπιασε και το «Your Face Sound Familiar» που βρέθηκε στην 14η θέση (17/3) με 975.000 τηλεθεατές να δείχνουν την προτίμησή τους στο σόου του καναλιού του Αμαρουσίου.
Δύο θέσεις στον... ήλιο, στην 20αδα της Nielsen δηλαδή, κατάφερε να καπαρώσει αυτή τη φορά και το ΕΡΤ Sports με το ντέρμπι των αιωνίων φυσικά το οποίο δυστυχώς δεν τέλειωσε ποτέ λόγω των ανεγκέφαλων που εισέβαλαν στο γήπεδο και όσων προηγήθηκαν και επακολούθησαν. Το δεύτερο ημίχρονο της αναμέτρησης του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό, που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, και τα επεισόδια βέβαια, παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 963.000 τηλε-φίλαθλοι (16η θέση) ενώ και στο πρώτο ημίχρονο έδειξαν την προτίμησή τους 946.000 τηλε-φίλαθλοι (18η θέση).