Από μέτοχος και βασικός συνεργάτης, ο όμιλος του Δημήτρη Μάρη πλέον έχει το «πάνω χέρι» στο site.
12 Μαρτίου 2019Στην απόκτηση της πλειοψηφίας των μετοχών στην εταιρεία Farosnet Α.Ε., που λειτουργεί την ελληνική έκδοση της Huffington Post, προχώρησε η 24 Media σε συνεργασία με την Verizon Media, που κατέχει τα δικαιώματα του site διεθνώς. Η βραβευμένη ηλεκτρονική εφημερίδα που έκανε την πρεμιέρα της στο ελληνικό internet το 2014 έχει ήδη πάνω από 2 εκατομμύρια unique visitors, όντας παράλληλα ένα ενεργό μέλος του ομίλου, με στενή συνεργασία με τα υπόλοιπα brands του (sport24, contra, news247 κ.ά.).
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι και χαρούμενοι, που πέντε χρόνια μετά την έλευση της HuffPost στην Ελλάδα με την 24MEDIA να αποτελεί έκτοτε τον επίσημο media partner, επενδύουμε περαιτέρω σε αυτό το επιχειρηματικό project, αποκτώντας το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Farosnet. Η HuffPost είναι ένα από τα σημαντικότερα και πιο ισχυρά digital media brands του πλανήτη, ένα case study που άλλαξε πολλούς από τους κανόνες του digital publishing. Η απόφασή μας να προχωρήσουμε στη συγκεκριμένη επένδυση ταυτίζεται απόλυτα με την αναπτυξιακή στρατηγική του ομίλου στην ενημέρωση για τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Δημήτρης Μάρης.
Ανάλογη κίνηση είχε γίνει προ μηνών και με τον Sport24 103.3, με την 24 Media να αποκτά -και εκεί- το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του ραδιοσταθμού (67%), περιορίζοντας την συμμετοχή της «Πήγασος» του Φώτη Μπόμπολα.