Ήταν αρκετά τα ματς του Σαββατοκύριακου για να διπλασιάσει τα ποσοστά της στο σύνολο της ημέρας…
05 Νοεμβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Δυο ισοπαλίες του ΠΑΟΚ στον Ατρόμητο (1-1) και του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ (0-0) το περασμένο Σάββατο (3/11) ήταν αρκετές για να… εκτοξεύσουν το τηλεμερίδιο της ΕΡΤ-1 στο σύνολο της συγκεκριμένης ημέρας σε διψήφιο ποσοστό. Το πρώτο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης σχεδόν διπλασίασε τα ποσοστά του σε σύγκριση με την ίδια μέρα την προηγούμενη εβδομάδα.
Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen έφθασε το 11,4% (από 6,4% στις 27/10) και βρέθηκε τρίτο κανάλι με τον ΣΚΑΪ στην κορυφή (18%) και τον ALPHA να ακολουθεί (13,4%). Χωρίς να μεταδίδεται πλέον το σήμα του MEGA η ΕΡΤ-1 με τις δύο αναμετρήσεις άφησε πίσω της τον ΑΝΤ-1 (10,7%), το STAR (9,4%), το Open (8,1%) και βέβαια την ΕΡΤ-2 με μόλις 2,2%.
Το Σάββατο που μας πέρασε (5/11) έκανε την εκκίνησή του και το ΕΡΤ Sports HD, το κανάλι από το οποίο θα μεταδίδονται όλα τα αθλητικά γεγονότα που διαθέτει η δημόσια τηλεόραση καθώς και αθλητικές εκπομπές και το οποίο τουλάχιστον για την ώρα δεν καταγράφεται στις μετρήσεις της Nielsen. Ήδη πάντως έχουν ξεκινήσει οι απαραίτητες διαδικασίες, προκειμένου το αθλητικό κανάλι να συμπεριληφθεί στους πίνακες τηλεθέασης, ώστε να υπάρχει η αποτύπωση της συνολικής απήχησης του αθλητικού περιεχομένου της ΕΡΤ στους τηλεθεατές.
Το ντέρμπι Παναθηναϊκού - ΑΕΚ έπιασε μέσο τηλεμερίδιο 25,8% το οποίο έφθασε μέχρι και το 32,4%, ενώ στους άνδρες ηλικίας 25-44 χρονών έφθασε το 43,7% (!) με 1.856.147 τηλε-φίλαθλοι να παρακολουθούν τον αγώνα τουλάχιστον για ένα λεπτό. Νωρίτερα, η αναμέτρηση Ατρόμητος – ΠΑΟΚ κατέγραψε μέσο τηλεμερίδιο 23,2% το οποίο έφθασε κάποια στιγμή μέχρι και το 32,8% ενώ στους άνδρες ηλικίας 25-44 ετών άγγιξε το 27,3% με 1.531.051 τηλεθεατές να το βλέπουν έστω για ένα λεπτό.
Και χθες όμως (Κυριακή, 4/11) με την αναμέτρηση του Άρη με τον Ολυμπιακό (0-1) η ΕΡΤ-1 έπιασε και πάλι διψήφιο τηλεμερίδιο (10,4%) στο σύνολο της ημέρας αλλά τελικά βρέθηκε στην τέταρτη θέση. Το ματς πάντως έστω για ένα λεπτό παρακολούθησαν 2.172.873 τηλε-φίλαθλοι με το τηλεμερίδιο του αγώνα να φθάνει το 28,3%, το οποίο έφτασε μέχρι και το 35,6%, ενώ στους στους άνδρες ηλικίας 25-44 χρονών άγγιξε το 38,2%.