Μπορεί να μην έχει ακόμα κανονικό πρόγραμμα αλλά με ένα ματσάκι βρήκε δύο θέσεις στη λίστα της Nielsen...
17 Οκτωβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Ο λόγος βέβαια για το E TV που στις 24-25/10 γίνεται Open με το νέο του πλέον πρόγραμμα στον «αέρα». Μέχρι τώρα πάντως, μεταδίδει σειρές και ταινίες παραμένοντας σε χαμηλές πτήσεις αλλά μια αναμέτρηση της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ουγγαρίας (1-0) ήταν αρκετή για να καπαρώσει το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη δυο θέσεις στην 20αδα της Nielsen για την εβδομάδα 8-14/10/2018. Το πρώτο ημίχρονο του ματς βρέθηκε στην τελευταία θέση του πίνακα καθώς το παρακολούθησαν 799.000 τηλε-φίλαθλοι ενώ το Β’ ημίχρονο βρέθηκε πιο ψηλά (13η θέση) προσελκύοντας το ενδιαφέρον 878.000 τηλε-φιλάθλων.
Κατά τα λοιπά και αυτήν την εβδομάδα κέρδισαν τα τραγούδια, το ταλέντο και η μυθοπλασία με τον ALPHA να καπαρώνει 11 θέσεις και τον ΣΚΑΪ επτά. Συνολικά δέκα προγράμματα αναδείχτηκαν… εκατομμυριούχα την περασμένη εβδομάδα, δηλαδή τα παρακολούθησαν πάνω από ένα εκατομμύριο τηλεθεατές. Την κορυφή έπιασε το «Voice» (ΣΚΑΪ) με 1.224.000 τηλεθεατές να το επιλέγουν κατά μέσον όρο, ενώ ακολούθησαν η κωμωδία του ALPHA «Το σόι σου» (1.150.000) και το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» (1.148.000). Την πεντάδα ολοκληρώνει «Το τατουάζ» (ALPHA) που καπαρώνει τις επόμενες τρεις θέσεις με καλύτερη εμφάνιση το επεισόδιο που μεταδόθηκε στις 10/10/2018 και το είδαν κατά μέσον όρο 1.138.000 τηλεθεατές…