Η πρεμιέρα του γνωστού τάλεντ σόου ήταν αρκετή χθες να στείλει στην κορυφή του κανάλι του Φαλήρου...
03 Οκτωβρίου 2018Μπορεί το ίδιο το «Voice» να μην βρέθηκε στην πρώτη θέση της Nielsen με τα 10 πρώτα από πλευράς τηλεθέασης προγράμματα της ημέρας (2/10) καθώς βρέθηκε τρίτο με 1.016.000 τηλεθεατές (ήταν πρώτο σε μερίδιο 24,6%) κατά μέσον όρο ήταν όμως αρκετό το... σπρώξιμό του ώστε να βρεθεί ο ΣΚΑΪ στην κορυφή στο σύνολο της ημέρας με μέσο τηλεμερίδιο 18,1%. Σχεδόν επτά ποσοστιαίες μονάδες περισσότερες από την ίδια μέρα (25/9) την προηγούμενη εβδομάδα. Η φετινή πρεμιέρα μάλιστα του τάλεντ σόου του καναλιού του Φαλήρου ήταν καλύτερη από την περσινή που την είχαν δει κατά μέσον όρο 919.000 τηλεθεατές (μερίδιο 21,8%).
Στη δεύτερη θέση στο σύνολο της ημέρας ακολούθησε ο ALPHA με 16,4% (σχεδόν σταθερός) με το «Τατουάζ» του και πάλι στην κορυφή (1.052.000 τηλεθεατές) και δεύτερη την κωμωδία του «Το σόι σου» (1.027.000). Αρκετά πιο πίσω ακολούθησε ο ΑΝΤ-1 (14%) και έπονται: STAR (12,2%), MEGA (6,5%), ΕΡΤ-1 (5%), ETV (4,8%) και ΕΡΤ-2 (1,4%).
Η πρεμιέρα του «Voice» με παρουσιαστή τον Γιώργο Καπουτζίδη και κόουτς τους Κωστή Μαραβέγια, Πάνο Μουζουράκη, Έλενα Παπαρίζου και Σάκη Ρουβά βρέθηκε πρώτο στα δυναμικά κοινά ως προς το μερίδιο. Στις ηλικίες 18-54 έφθασε το 23,5% ενώ στις ηλικίες 15-44 έπιασε μερίδιο 24,5%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα τα στελέχη του καναλιού την πρεμιέρα του τάλεντ σόου έστω και για ένα λεπτό το είδαν 3.149.000 τηλεθεατές. Το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα σε διαφορετικά γκρουπ τηλεθεατών σημειώθηκε στις γυναίκες ηλικίας 15-24 (ποσοστό 27,4%).