Τα στελέχη των καναλιών ρίχνουν στη «μάχη» της τηλεθέασης νέα προγράμματα και μετρούν τις δυνάμεις τους...
02 Οκτωβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μπήκε στον Οκτώβριο ο ALPHA ο οποίος σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen την πρωτομηνιά βρέθηκε στην κορυφή με μέσο τηλεμερίδιο 17%. Από κοντά ακολούθησε ο ΣΚΑΪ με 16,5% ενώ και τα δύο κανάλια εμφανίζουν άνοδο σχεδόν 2,5-3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την ίδια μέρα (24/9) την προηγούμενη εβδομάδα. Και τα δύο κανάλια έριξαν πρωτομηνιάτικα... φρέσκα κουλούρια. Σχετικά... φρέσκα, βέβαια καθώς ο ALPHA έριξε το νέο κύκλο της επιτυχημένης κωμωδίας του «Το σόι σου» η οποία μάλιστα και στη δεύτερη θέση του πίνακα της Nielsen με τα 10 καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης τη συγκεκριμένη μέρα, καθώς καθηλώθηκαν στις μικρές τους οθόνες για να το δουν κατά μέσον όρο 1.100.000 τηλεθεατές. Και ο ΣΚΑΪ επανέφερε νέο κύκλο του «Ελλάδα έχεις ταλέντο» (η πρεμιέρα του έγινε βέβαια την Κυριακή 30/9 κι αυτό ήταν το δεύτερο επεισόδιο) το οποίο επίσης καπάρωσε θέση στο Τοπ-10 της ημέρας, την τέταρτη καθώς προσέλκυσε το ενδιαφέρον κατά μέσον όρο 789.000 τηλεθεατών.
Στο σύνολο της ημέρας την τρίτη θέση καπάρωσε ο ΑΝΤ-1 (14,4%) που είδε δυο σειρές του να πιάνουν θέση στη δεκάδα. Πρόκειται για την κωμωδία «Πέτα τη φριτέζα» που βρέθηκε στην τρίτη θέση (795.000 τηλεθεατές) και την καθημερινή «Επιστροφή» του καναλιού (όγδοη θέση, 604.000).
Στην τέταρτη θέση στο σύνολο της ημέρας βρέθηκε το STAR (12,2%) κι ακολούθησαν: ΕΡΤ-1 (6,3%), MEGA (6,2%), E TV (4,9%) και ΕΡΤ-2 (1,1%!). Το E TV από την 1η Οκτωβρίου σταμάτησε να μεταδίδει και κανονικό πρόγραμμα. Προβάλλει μόνο ταινίες και σειρές κι αυτό θα συνεχιστεί μέχρι τις 22/10 που σχεδιάζεται η εκκίνηση του νέου προγράμματος με το κανάλι να μετονομάζεται σε Open. Η πρώτη μέρα πάντως με την κίνηση να μη μεταδίδει το... όποιο του πρόγραμμα μεταφράστηκε και σε μια μικρή... πτώση στο μερίδιό του.
Στο Τοπ-10 της Nielsen για την 1/10 τις περισσότερες θέσεις καπάρωσε ο ALPHA (σύνολο τέσσερις) που έπιασε και την κορυφή με το «Τατουάζ» του (1.123.000 τηλεθεατές). Από δύο θέσεις έπιασαν ΑΝΤ-1, ΣΚΑΪ και STAR ενώ ακόμα και το ματσάκι της Super League που μετέδωσε η ΕΡΤ-1 ανάμεσα σε Λαμία και Ξάνθη (0-0) μπορεί να τόνωσε γενικά το μερίδιό της (αύξηση σε σύγκριση με την προηγούμενη Δευτέρα 24/9 κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες) αλλά δεν κατάφερε να βρει θέση στη δεκάδα.