Το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη «τσίμπησε» ποσοστά με ένα ματσάκι και αναρριχήθηκε για τα καλά…
10 Σεπτεμβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Εξασφάλισε λοιπόν τα δικαιώματα μετάδοσης αγώνων της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου και από την πρώτη στιγμή άρχισε να αποδίδει. Τουλάχιστον σε ποσοστά γιατί διαφημιστικά θα φανεί προσεχώς.
Το περασμένο Σάββατο (8/9) λοιπόν τα στελέχη του E TV με την πρώτη αναμέτρηση της Εθνικής μας ομάδας που κέρδισε εκτός έδρας (1-0) το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Εσθονίας (με τον Αλέξη Σπυρόπουλο στη περιγραφή) είδαν το μερίδιό τους να παίρνει την… ανιούσα. Το τηλεμερίδιο του ματς έφθασε μέχρι και το 25% (!) ενώ στο σύνολο της ημέρας το κανάλι ανέβηκε σχεδόν τρεις ποσοστιαίες μονάδες και φθάνοντας στο 11,1% και καπαρώνοντας τη δεύτερη θέση.
Η αναμέτρηση της Εθνικής μας βρέθηκε στην κορυφή της λίστας της Nielsen με τα 10 καλύτερα, από πλευράς τηλεθέασης, προγράμματα τη συγκεκριμένη μέρα. Το ματς καθηλώθηκαν μπροστά στις μικρές τους οθόνες για να το δουν 721.000 τηλε-φίλαθλοι. Και στη δεύτερη θέση την ίδια μέρα βρέθηκε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA στο οποίο έδειξαν την προτίμησή τους 547.000 τηλεθεατές.
Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen, το Σάββατο (8/9) στην κορυφή, στο σύνολο της ημέρας, παρέμεινε ο ΣΚΑΪ (18%) με τον ALPHA στην τρίτη θέση με 10,4%. Αυτά τα τρία κανάλια ήταν και τα μόνα με διψήφιο μερίδιο. Στο 9,1% βρέθηκε ο ΑΝΤ-1, ενώ ακολούθησε το STAR που κατρακύλησε στο 8,6% και βρέθηκε οριακά πάνω από το MEGA (8,3%). Χωρίς αναμετρήσεις της Super League ξαναγύρισε στις εξαιρετικά χαμηλές πτήσεις η ΕΡΤ-1 (4,8%) ενώ τελευταία όπως πάντα παρέμεινε η ΕΡΤ-2 (2,2%).
Όπως φαίνεται λοιπόν η «στρογγυλή θεά» φέρνει σχεδόν πάντα τηλεθεατές αλλά το θέμα είναι αν διαθέτεις και άλλου τύπου πρόγραμμα ώστε κάποιους από αυτούς να καταφέρεις να τους κρατήσεις. Καθώς και αν αυτό μεταφράζεται και σε αύξηση διαφημιστικών εσόδων που να ανταποκρίνονται στα έξοδα που έκανες για να εξασφαλίσεις και τη μπάλα στο κανάλι σου.