Να λοιπόν που ανάλογα με τις ομάδες και τα ματσάκια μπορεί να βρεθείς ακόμα και στο πιο... ψηλό σκαλί των θεαματικοτήτων.
28 Αυγούστου 2018Ο λόγος για την ΕΡΤ-1 που μια αναμέτρηση της Super League ήταν τελικά αρκετή για να πιάσει κορυφή στον πίνακα της Nielsen με τα 10 προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση προχθές (Κυριακή 26/8). Και ήταν φυσικά η αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με την Ξάνθη εκτός έδρας. Ο Παναθηναϊκός λοιπόν κέρδισε 1-0 και η ΕΡΤ-1 κέρδισε την πρώτη θέση στο Top 10 της Nielsen.
Μπροστά στις μικρές τους οθόνες καθηλώθηκαν για να δουν την αναμέτρηση κατά μέσον 489.000 τηλε-φίλαθλοι. Καθόλου άσχημα για τέτοια εποχή. Στις δύο επόμενες θέσεις ακολούθησαν οι μεσημβρινές ειδήσεις του ΣΚΑΪ (455.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρο) και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA (420.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρο).
Δεν είναι βέβαια όλα τα ματς ίδια. Για παράδειγμα οι δύο αναμετρήσεις που μετέδωσε το Σάββατο (25/8) η ΕΡΤ-1 δεν κατάφεραν να βρουν θέση στην πρώτη δεκάδα παρότι προσέφεραν τονωτική ένεση στο σύνολο του προγράμματός της. Την κορυφή της συγκεκριμένη μέρα, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, καπάρωσε η επανάληψη του «Στην υγειά μας ρε παιδιά» (ΣΚΑΪ) με το αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη που επέλεξαν να δουν κατά μέσον όρο 527.000 άτομα. Και στις δύο επόμενες θέσεις την ίδια μέρα βρέθηκαν το κεντρικό δελτίο του ALPHA (491.000) και το μεσημβρινό του ΣΚΑΪ (395.000).