Ένα ματς ήταν αρκετό για να ανεβάσει «θερμοκρασία» τηλεοπτικά το E TV...
02 Αυγούστου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Η νίκη του ΠΑΟΚ και μάλιστα με 3-0 εκτός έδρας επί της Βασιλείας που του έδωσε και την πρόκριση στον επόμενο (τρίτο) προκριματικό γύρο για το Champions League έπιασε κορυφή στον πίνακα της Nielsen με τα 10 καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης χθες (1/8). Την κρίσιμη αναμέτρηση, που μετέδιδε απευθείας το E TV, το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη που είναι ιδιοκτήτης και του ΠΑΟΚ, παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 574.000 τηλεθεατές με το μερίδιο να αγγίζει το 20,6%. Κάτι που σημαίνει ότι 2 στους 10 που είχαν εκείνες τις ώρες ανοικτές τις τηλεοράσεις τους είχαν επιλέξει να βλέπουν τον αγώνα.
Η στρογγυλή θεά εν μέσω θέρους τονώνει για τα καλά τα μερίδια των καναλιών που διαθέτουν τέτοιου τύπου αναμετρήσεις. Και είναι χαρακτηριστικό ότι το E TV που το καλοκαιράκι συνεχίζει τις χαμηλές του πτήσεις με τη μετάδοση ενός και μόνο ματς παραλίγο να πιάσει διψήφιο μερίδιο στο σύνολο της ημέρας. Το κανάλι έπιασε 9,7%, παρουσιάζοντας άνοδο πάνω από έξι ποσοστιαίες μονάδες από την ίδια μέρα της περασμένης εβδομάδας (25/7) καθώς τότε το μερίδιό του E TV δεν ξεπερνούσε το 3,4%!
Πιο ψηλά πάντως από αυτό παρέμεινε το MEGA των επαναλήψεων και των απλήρωτων επί διετία εργαζομένων που έπιασε μερίδιο 10,3%! Το πέρασαν δηλαδή και πάλι οριακά ΑΝΤ-1 (11,7%) και STAR (11,2%). Στην κορυφή στο σύνολο της ημέρας βρέθηκε ο ΣΚΑΪ με μερίδιο 14,7% σημειώνοντας όμως κάθετη πτώση πάνω από 12 ποσοστιαίες μονάδες (!) σε σύγκριση με την ίδια μέρα την προηγούμενη εβδομάδα (26,8%) που βέβαια είχαμε τις εξελίξεις της ανείπωτης τραγωδίας στο Μάτι. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο ALPHA (12,5%) με τελευταίες την ΕΡΤ-1 (5,0%) και την ΕΡΤ-2 (1,4%)!
Το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για ενημέρωση σχετικά με τις πυρκαγιές και όσα επακολούθησαν, αλλά και τις όποιες εξελίξεις με αυθαίρετα και πάει λέγοντας παραμένει σχετικά υψηλό καθώς μετά το ποδόσφαιρο στις επόμενες δύο θέσεις βρίσκονται δελτία ειδήσεων. Συγκεκριμένα στη δεύτερη θέση βρίσκεται το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA (466.000 τηλεθεατές) και στην αμέσως επόμενη το μεσημεριανό δελτίο του ΣΚΑΪ (430.000 τηλεθεατές).
Η φωτογραφία προέρχεται από την σελίδα του ΠΑΟΚ στο facebook.